Metode de livrare

Livrările se efectuează de luni până vineri între orele 9:00 și 17:00. Livrăm printr-o rețea de transport care minimizează timpul în care comanda va fi livrată către dumneavoastră. După trimiterea solicitării de comandă, veți fi contactat de un consultant de vânzări care va stabili detaliile livrării cu dumneavoastră. Livrarea produselor din stocul intern se face în general în 24/48 de ore de la confirmarea comenzii. Pentru produsele din stocul extern, veți fi notificat cu privire la o dată estimată de livrare.

TAXE DE LIVRARE: Taxa de livrare depinde de greutate, veți vedea taxa de greutate înainte de finalizarea comenzii. Aceasta va fi calculată automat în coș.

Greutate volumetrică: Dacă pachetul are un raport mare dimensiune-greutate (greutate volumetrică), puteți lua în considerare greutatea volumetrică atunci când calculați tarifele de transport. În acest caz, consultantul de vânzări vă va informa și despre costul de transport. Vă rugăm insistent să verificați cu atenție piesele primite la recepționarea pachetului! Orice notificări legate de lipsa unor repere sau de deteriorarea acestora în timpul transportului trebuie raportate curierului la primirea coletului. Dacă produsul primit este deteriorat (lovit, zgâriat, crăpat, ciobit, spart), vă recomandăm să refuzați livrarea. Dacă ați acceptat totuși coletul, vă recomandăm să cereți curierului să completeze un proces verbal și să ne aduceți situația la cunoștință în termen de maximum 24 de ore de la livrare, completând formularul de contact sau trimițând un e-mail la office@villager-tools.ro. Necompletarea procesului verbal în prezența curierului care a efectuat livrarea și orice notificare ulterioară vor face dificilă soluționarea pozitivă a problemei.