Livrările se efectueaza printr-o rețea de transport/livrare care minimizează timpul în care comanda va fi livrată către dumneavoastră. Daca plata este efectuata prin card veti primi pe mail un mesaj de confirmare a platii.După procesarea solicitării de comandă, veti primi factura pe mail si produsul va pleca dumneavoastra. Livrarea produselor din stocul intern se face în general în 24/72 de ore de la trimiterea facturii.
TAXE DE LIVRARE: Taxa de livrare depinde de greutate, veți vedea taxa de greutate înainte de finalizarea comenzii. Aceasta va fi calculată automat în coș.
Greutate volumetrică: Dacă pachetul are un raport mare dimensiune-greutate (greutate volumetrică), puteți lua în considerare greutatea volumetrică atunci când calculați tarifele de transport. În acest caz, consultantul de vânzări vă va informa și despre costul de transport. Vă rugăm insistent să verificați cu atenție piesele primite la recepționarea pachetului! Orice notificări legate de lipsa unor repere sau de deteriorarea acestora în timpul transportului trebuie raportate curierului la primirea coletului. Dacă produsul primit este deteriorat (lovit, zgâriat, crăpat, ciobit, spart), vă recomandăm să refuzați livrarea. Dacă ați acceptat totuși coletul, vă recomandăm să cereți curierului să completeze un proces verbal și să ne aduceți situația la cunoștință în termen de maximum 24 de ore de la livrare, completând formularul de contact sau trimițând un e-mail la webshop@villagerstore.ro. Necompletarea procesului verbal în prezența curierului care a efectuat livrarea și orice notificare ulterioară vor face dificilă soluționarea pozitivă a problemei.